Bestelling(en)

  • Ruilen & Retourneren
  • U kunt uw bestelling eenvouding binnen 30 dagen na aankoop retourneren of ruilen in de winkel. Indien u wenst te retourneren via PostNL, dan betaald u zelf de verzendkosten. Na ontvangst van uw retour, mits in goede staat en originele verpakking, krijgt u uw aankoopbedrag gecrediteerd.

  • Kan ik mijn order ook afhalen?
  • Vanwege de COVID-19 regels is het op dit moment niet mogelijk om af te halen.

  • Tijdens het bestellen verdween mijn product
  • Als je op de website aan het bestellen bent en het halverwege wordt afgebroken, zal het product tijdelijk niet zichtbaar zijn op de site. Deze komt na enkele uren weer terug op de site. Indien het product niet terugkeert, neem dan contact op met de klantenservice.

  • Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen
  • Wij kunnen niet voorkomen dat bevestigingsmails worden ontvangen als spam, bekijk daarom uw spambox of de mail daarin zit. Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen, neem dan contact op via bruna8743@brunawinkel.nl.


Bezorging

  • Ik heb een verkeerd afleveradres opgegeven
  • Controleer je adres bij het invullen van de gegevens altijd goed! Je bent zelf verantwoordelijk voor het correct invullen van jouw gegevens.

    Mocht je toch het verkeerde adres hebben ingevuld, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. In de meeste gevallen kunnen wij dit nog aanpassen voor de lichtingstijd. Indien het pakket al op de post is, zullen we moeten wachten tot het terugkomt. Wij zullen dan contact opnemen als het pakket bij ons terug is en een afspraak maken om het opnieuw te versturen. Voor een nieuwe zending wordt €5 in rekening gebracht.

  • Hoelang duurt het voor jullie leveren?
  • Bestellingen die op werkdagen voor 15:00 worden geplaatst, zijn normaal gesproken de volgende dag in huis. Uiteraard zijn wij afhankelijk van de levertijden van PostNL, DHL en DPD. Bestellingen die tussen vrijdag vanaf 15:00 tot zondag zijn geplaatst gaan maandag met de post mee en worden normaal gesproken dinsdag geleverd.


Betaling

  • Hoe kan ik betalen?
  • Bruna | Boeken & Speelgoed biedt twee verschillende betaalmethodes aan. Dat zijn iDeal en iDeal QR. Bruna | Boeken & Speelgoed maakt gebruik van een beveiligd internet betaalsysteem van CardGate. Deze partij verzorgt via een beveiligde verbinding de betaling.

  • Is betalen bij Bruna | Boeken & Speelgoed veilig?
  • Bruna | Boeken & Speelgoed maakt gebruik van een beveiligd internet betaalsysteem van CardGate. Deze partij verzorgt via een beveiligde verbinding de betaling.

  • Hoe gebruik ik een kortingscode?
    1. Voeg het gewenste artikel in uw mandje.
    2. Navigeer naar het mandje en bekijk alle artikelen
    3. Onder de artikelen in uw mandje staat een colomn genaamd “Heb je een kortingscode?”
    4. Voer hier uw kortingscode in en klik op toepassen

Bestel nu via onze webshop

Via onze webshop kunt u boeken, kantoorartikelen en speelgoed bestellen en gratis afhalen in de winkel. Ook bezorgen we het gratis bij u thuis in de regio Vaassen vanaf 20 euro!

Meer info
Back to top